«Готельно-ресторанний комплекс: стратегія та способи просування закладу»

     26 листопада  2021 р  в режимі онлайн   студенти і викладачі   нашого коледжу  взяли участь семінарі: «Готельно-ресторанний комплекс: стратегія та способи  просування закладу».

     Ініціатором заходу  є  Подільської гільдії кулінарів та циклова комісія харчових технологій та готельно-ресторанного бізнесу.

     На семінарі розглядалися  проблеми утримання конкурентних позицій   на ринку ресторанного господарства м. Хмельницького в карантинних умовах. Надавалися рекомендації по запровадженню нових технологій, нестандартних рішень  в формуванні меню для кафе.

     Основна тема семінару : Молекулярні технології ресторанної продукції як спосіб розширення меню

Програма семінару у формі круглого столу:

Наталія Назарчук, завідувач технологічного відділення, Голова Подільської гільдії кулінарів

Междугорний Олександр, бренд-шеф  мережі кафе–піцерія «Мрія»

Привітання учасникам  круглого столу

 

Студенти  групи ТХ-123 технологічного відділення

ВСП «Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж КНТЕУ»

Ігор Кобилянський

Ірина Верхогляд

 

Альона Рейда

Аналіз впровадження інновацій в ресторанному господарстві за період карантину

Інноваційний підхід у роботі з постійними споживачами нестандартна подача страв

Сміливі рішення в подачі страв

Викладачі 

ВСП «Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж КНТЕУ»

Галина Низенко

Молекулярна кухня як спосіб урізноманітнення асортименту, Історичні аспекти розвитку та формування молекулярної гастрономії

Галина Анченко

Методи молекулярних технологій продукції ресторанного господарства

Неля Надворна

Впровадження інноваційного обладнання в зрг

Олена Бойчук

Технологічні аспекти виробництва  продукції згідно з системою НАССР

Ольга Янюк

Роль інформаційних технологій в конкурентоспроможності зрг

Анастасія Ізмайлова

Розширення асортименту десертної продукції

Прийняття рішення семінару

Междугорний Олександр, бренд-шеф кафе –піцерія «Мрія»

Аналіз запропонованих ідей для розширення асортименту меню мережі - піцерії «Мрія».

image001