Загальна інформація про товарознавче відділення
Рік заснування товарознавчого відділення – 1965
Ліцензійний обсяг студентів – 150
Завідувач відділення - Панькова Наталія Павлівна - викладач вищої категорії, викладач – методист
Очолює відділення з вересня 2007 року.
Освіта – вища товарознавча (товарознавець вищої категорії) та економічна (менеджер (управитель) з адміністративних питань).
В коледжі працює з вересня 1990 року:
- голова профспілкової організації студентів (1990-1992);
- майстер виробничого навчання (1992-1994);
- викладач товарознавчих дисциплін, голова циклової комісії (1994-2007);
- завідувач відділення (2007 по теперішній час).
Контактний телефон: (03822) 67-25-16
Електронна адреса: Pankova745@gmail.com
На сьогодні товарознавче відділення здійснює підготовку фахових молодших бакалаврів за новітнімии освітніми програмами, за держзамовленням та за договорами з юридичними і фізичними особами.
Майбутні фахові молодші бакалаври з маркетингу і підприємництва, торгівлі та біржової діяльності одержують організаційно-управлінську та економічну підготовку.
В майбутньому наші випускники можуть працювати в таких сферах діяльності:
- У сфері підприємництва – це організація комерційної та зовнішньоекономічної діяльності, керівництво підприємствами оптової та роздрібної торгівлі.
- У сфері торгівлі - діяльність спрямована на вивчення ринку, прогнозування його кон’юнктури, розробку стратегії і тактики маркетингу, формування і контроль асортименту товарів, управління якістю товарів, оптимізацію товаропросування.
- У галузях виробництва споживчих товарів – оцінка відповідності продукції світовому рівню, а також комерційна взаємодія з організаціями торгівлі з метою формування промислового асортименту та досягнення асортиментної збалансованості попиту та пропозиції.
- У сфері біржової діяльності – організація роботи підприємства з біржами й брокерськими конторами, проведення біржових операцій та визначення їх ефективності, використання біржової інформації у своїй діяльності.
- У сфері державного, регіонального контролю – забезпечення реалізації державної політики щодо захисту інтересів споживачів.