Основи маркетингу - дисципліна на вибір

06.02.2025 р. викладач Тетяна ВЕРХОГЛЯД-ГЛОВЮК презентува дисципліну на вибір Основи маркетингу для групи ГРС-4. Викладач озвучила завдання вивчення дисципліни:
засвоїти узагальнені в теорії маркетингу знання; на основі наявної практики маркетингової діяльності сформувати уміння, а в практичній роботі виробити навички реальної маркетингової діяльності, що дозволили б в управлінській роботі досягати найбільш ефективними способами економічних цілей господарювання - одержання високих прибутків шляхом комплексного дослідження ринку, організації виробництва продукції і надання послуг, що користуються високим попитом, оволодіння відповідною часткою ринку, налагодження ефективного руху товарів і їхнього збуту.
Студенти! вибір за Вами
Screenshot2