Курс тренінгів для обслуговуючого персоналу

     Впродовж травня-червня 2021 року,  на запрошення керівництва мережі кафе-піцерій «Мрія» викладач-методист Франків Наталія  Іванівна  проводить курс тренінгів для обслуговуючого персоналу.

     Сучасні підприємці, керівники закладів ресторанного господарства  чітко усвідомлюють, що шлях  до успіху  так чи інакше лежить через якість, про що свідчить  досвід  провідних компаній  світу та успішних  вітчизняних підприємств. Основним завданням ТQM (загального управління якістю) на підприємстві є постійне  поліпшення якості  шляхом  регулярного аналізу результатів, коректування діяльності  та попередження помилок і невиробничих витрат, підвищення кваліфікації працівників.

     Зокрема для  адміністраторів, офіціантів, барменів  викладач розробила  практичні завдання, які  відповідають специфіці діяльності  мережі «Мрія» та ґрунтуються на їх діючих стандартах.

     На тренінгах  викладач працювала над удосконалення роботи персоналу за такими напрямками:

  • грамотна презентація представника закладу ресторанного господарства під час першої зустрічі гостей;
  • особливості оформлення замовлень на ресторанну продукцію; корегування замовлення за умови відсутності сировини для приготування страви; стимулювання дій гостя в переговорному процесі тощо;
  • активні методи продажу;
  • техніка подавання готової продукції, напоїв;
  • психотипи гостей, набуття навичок розпізнання їх та особливості обслуговування;
  • вирішення конфліктних ситуацій;
  • психологічний клімат в колективі тощо.

     Підібрані теми тренінгів актуальні та вкрай необхідні для зміцнення конкурентоспроможності закладів та підвищення якості надання ресторанних послуг.

     Мережа кафе-піцерій «Мрія» є основною базою практики для студентів технологічного відділення і така взаємовигідна співпраця буде сприяти  виробленню методичних вимог  до формування актуальних на сьогодні професійних компетентностей  фахівців  для сфери ресторанного господарства.

viber20210602141631